18. 2. 2014

Úryvkové úterý (2)


Autor projektu AliPeli´s. Více informací o projektu zde. 








Kniha: Překroč svůj stín
Série: Pushing the Limits
Díl v sérii: 1.díl
Autor: Katie McGarry
Vydáno: 2/2014
Nakladatelství: CooBoo








Noah zvedl obočí. „Hraješ kulečník?“
 ,Aires mě to naučil.“ Vzpomínka na Airesův smích při hře mi z hlavy vytlačila válečný řev. Noah seskočil ze stoličky a vzal mi ruku do dlaní. To gesto mě překvapilo, až mi vynechalo srdce. Stáhl mě ze židle. „Tak pojď, uvidíme, jestli tě naučil kulečník stejně dobře jako matiku.“ Zamířili jsme k pasáži a Noah posunul svoje prsty tak, aby se dotýkaly mých. Srdce mi bušilo jako o závod. Tohle byl Noah Hutchins. Ten Noah Hutchins, který odmítal stabilní vztahy i obyčejné chození. Ten Noah Hutchins, který se zajímal jenom o holky na jednu noc. Hulič. Můj protiklad. A právě teď přesně to, co jsem chtěla.



Již brzy, se můžete těšit na dvojrecenzi s audiem, této knihy.

Žádné komentáře:

Okomentovat