30. 7. 2014

Co ukrýváš? (8)



Dlouho očekávaná. :-)

Už, už, už!!!

Krásná a krásná!!!


9 komentářů:

  1. taky si chci pořídit :)) jen se bojim ze v týhle edici to většinou na me je hodně dětský tak snad konecne nebudu sklamana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že ne. Ale na druhou stranu, je léto, šup s knihou na deku a klidně se nechám na chvilku rozpustit ve víru sladkého a naivního čtení. :-)

      Vymazat
  2. Je úžasná a na živo ještě hezčí, už se na ni moc těším :-).. Na jednu stranu mám radši složitější knihy, ale teď mi to zas chybí ta romantika, žádné složitosti, kdo je vrah, žádní duchové.. Prostě oddechové čtení s motýlky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá úžasne! Inak, super stránka! :3 tiež mám stránku a aj s recenziami na knihy, potešilo by ma, keby si mi poradila alebo dala koment ^^ btw, máš super články :)

    justforher.blog.cz

    OdpovědětVymazat