27. 5. 2015

Jmenuji se... (51)



Kdo jsem: Jsem obyčejná dívka, ale v budoucnu mám vykonat velké věci. Jenže kvůli tomu musím nejdříve umřít. Chlapec, který se mi líbí, mě v mém minulém životě proklel, aby mi jako věštkyni nikdo nevěřil. Jak mu to teď mám odpustit? A jak si poradit s ostatními bohy, kteří pomalu umírají a jsou z toho zoufalí takovým způsobem, že pro své přežití jsou ochotni udělat opravdu cokoliv?


Co na mě říká MaKa: Jedna z mála hlavních hrdinek, kterou si opravdu oblíbíte. :-)


Dnešní hádanka je opět velmi jednoduchá. :-)

3 komentáře:

  1. jéé, Antibohyně - Cassandra :-) skvělá kniha!

    OdpovědětVymazat
  2. Antibohyně :3 Už chcem pokračovanie :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, je to Cassandra z knihy Antibohyně :-) a také chci pokračování, snad se ho dočkáme..

    OdpovědětVymazat