15. 12. 2014

Jmenuji se (37)


Více informací o projektu najdete ZDE.


Kdo jsem: Jsem velmi tichý typ a doma ke mě nebyli zrovna milí. Ale to bylo dřív, ještě před proměnou. Teď žiji se smečkou a každé léto, když jsem v lidském těle, pozoruji svoji letní dívku, která mě uhranula. Ale ona ani neví, že existuji, jsem jen ten divný mladík se žlutýma až vlčíma očima. Celou zimu trávím ve vlčí podobě.


Co na mě říká MaKa: Nemám slov, hlavního hrdinu nelze nemít rád a jeho dojemný a tragický příběh mě vždycky dostane.


Víte, kdo je dnešní chvílemi až tragickou postavou?

4 komentáře:

  1. Je to určitě Sam (?) z knihy Mrazení. Četla jsem ji před hodně dávnou dobou, ale jsem si hodně jistá, že to je on i když jenom hádám, jak se ten kluk vlastně jmenuje, ale pamatuju si stoprocentně Grace. :D

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to si mi teda navarila.... :D Ešte stále premýšľam:D
    Skvelý príspevok!
    www.universeofwonderfulbooks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto trilogii miluju! Nedokážu popsat své pocity, ale knihy z této série byly svým způsobem strašně dojemné. Doufám, že se nemýlím, když souhlasím s Milenne, že za otazníkem se skrývá Sam. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, je to opravdu Sam z knihy Mrazení :-).. Je to nezapomenutelná série..

    OdpovědětVymazat