25. 11. 2014

Co ukrýváš? (34)




Tak jdeme na to! :)

Miluji tyhle obálky. :-D

ANOOOO!

16 komentářů:

  1. tak právě prožívám těžký stav závisti :D ale moc ti to přeju taky, krásné knihy ;-) nemůžu se jich dočkat!

    OdpovědětVymazat
  2. Obě dvě knihy bych si chtěla přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé.. tyhle krásky už mám taky doma a za chvíli se vrhnu na Život jedna báseň. Doufám, že se ti obě budou líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám. Vsadím se, že to budeš mít přečtený dřív. :-D

      Vymazat
  4. Zrovna dvě knihy které chci nejvíc ze všech mít doma a nemám :( Přeju ale ať si pěkně počteš a doufám že bude recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze bude určitě. Nevěš hlavu, třeba Ježíšek překvapí. :-)

      Vymazat
  5. Dneska jsem z obsáhlejšího balíčku taky vytáhla ŽJB. :) E & P. jsem při objednávání v poslední chvíli odebrala, ale získala jsem od jedné úžasné osoby slevovou poukázku, kterou ještě nevím, na jakou knihu využiju. Takže všechno závisí na vaší recenzi! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to tedy záávidím a jak :) Chystám se na obě dvě :)

    OdpovědětVymazat
  7. E&P práve čítam, ale škoda, že slovenská obálka nemá tiež spravený názov ako originál. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obě knihy chci! A strašně moc :D
    Závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sobě v momentální situace ne, jelikož kolem nich chodím a nesmím je přečíst! :-D

      Vymazat