29. 9. 2014

Měsíc s knihou Selekce (vyhlášení soutěže)





Máme tu už opravdu poslední část projektu, který byl velmi oblíbený a tudíž i úspěšný. tímto děkujeme všem čtenářům, kteří se s námi na projektu podíleli a účastníkům soutěže, jelikož vás bylo požehnaně.

Zároveň nesmíme zapomenout poděkovat nakladatelství CooBoo za krásné ceny do soutěže a co víc, za příjemnou spolupráci. Tím myslíme nejen celé CooBoo, ale hlavně Michala, pro kterého je Selekce něčím víc, než pro nás, čtenáře.



Jak jsem již psala, účast byla hojná, a to v přesném počtu 79 soutěžících. Opět jsme měly nějaké špatné odpovědi, ale za krásné komentáře a hlavně snahu, je odpouštíme. Výherci jsou tři, ale pozor! Jelikož jsme si nedokázaly pořádně vybrat, rozhodly jsme se, že přidáme výherce ještě jednoho a ten získá alespoň pár krásných záložek.



A kdo tedy vyhrává?

První místo a knihu Selekce vyhrává za svou vtipnou a pohotovou odpověď Milča Novejch.

Druhé místo a knihu Jen si troufni získává za pravdivost Pavlína Plevová.

Třetí místo a knihu Léto na druhý pokus získává za odvahu jediného muže a zajímavou odpověď Radek Crawer.

Bramborové místo a záložky získala Lucinda´s Books, kterou vybral Random.org



Všem výhercům gratulujeme a šupky dupky, máte 72 hodin na to, abyste nám zaslali adresu.  Ti poražení nesmutněte. Víte, že MaKa na vás nezapomíná, a již brzy se u další soutěže sejdeme. :)

A jak to u MaKa soutěží bývá, přinášíme ukázku několika vzkazů, které nás každý den hřejí u srdíčka.

Moc se mi líbil....dozvěděla jsem se o knize i autorce samé zajímavé věci. Také jsem třeba nevěděla, že Selekce má více dílů, takže to bylo taky zajímavé. Jako další by mohl být projekt na If I stay :)

Moc. Podle mě je to hrozně originální způsob, jak čtenářům co nejvěrněji přiblížit o čem knížka je a nechat v nich klíčit zvědavost. Předmětem dalšího projektu by mohla být třeba kniha Elusion, která pojednává o tom, jaký by byl život ve virtuálním světe. Tohle téma je podle mě v dnešním světe docela aktuální a ráda bych se o tom skrze váš projekt dozvěděla více. :)

Určitě líbil, všechny projekty podobného ražení se mi líbí! Je skvělé, že se takhle komplexně představí kniha i autor a váš rozhovor s redaktorem byl skvělý, dalo se tak nahlédnout trochu do nakladatelství a zjistit více o práci, která za knihami stojí :) A pro další projekt určitě jsem! :) Co třeba se věnovat Zafónovi?

To je ale otázka :D Samozřejmě, že líbil!! A moc. Selekce musí být krásná kniha, aspoň na mě tak působí (jako asi na většinu). Jako další projekt bych byla moc ráda, kdyby byl např. Papírová města od Johna Greena, (teda až vyjdou :)) nebo samotný John Green nebo také Bez naděje od Colleen Hooverové. Jinak bych chtěla říct, že je fakt moc pěkné, jak takhle spolupracujete s nakladatelstvím. A taky, že Vám věnuje knížky do soutěží.. to je super! ;) Váš blog je skvělý, krásně píšete o knihách, určitě v tom pokračujte! Mějte se krásně, S pozdravem Vendula Jindrová

Projekt byl naprosto perfektní! (Stejně jako všechny ostatní projekty.) Líbilo se mi, že jsem do knihy mohla "nahlédnout", aniž bych ji vlastnila. Jen mě to utvrdilo v tom, že si tu knihu chci rozhodně pořídit (jakýmkoliv způsobem). Další projekt by se mi líbil s knihou Elusion - samozřejmě až vyjde, což je ještě času dost. Ale velice bych si toho cenila. :)


A abychom odpověděly na vaše otázky, kterými nás zásobujete. :)
  1. Ano, Mája je tým Maxon. ♥
  2. Knihy do projektů si vybírá MaKa zcela sama, žádné nám nejsou přiřazovány. (Na tuto otázku může odpovědět další soutěžící, která nám napsala, že je vidět, že si vybíráme knihy do projektů, dle toho, jak na nás působí, jelikož je z celého projektu cítit, že to děláme s láskou.) :)
  3. Ano, taky soutěžíme a ne, nevyhráváme. :-D
  4. A jako poslední - Ano, i nám se zdá Michal úžasný a ano, máte pravdu, vážně válí. :) (Jedna perlička ze zákulisí. Katka nedokázala přenést přes srdce, že s Michalem dělala rozhovor Mája. Ale pššt, obě jsme šťastně vdané. :-D

Tímto všem ještě jednou děkujeme! Jste skvělí!

7 komentářů:

  1. PÁNI!!!
    Děkuju moc! :)
    Hrozně si toho cením! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, holky, vy jste skvělé! Gratuluji výherkyním a hlavně vám ke skvělému projektu! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ÁÁÁÁÁ!!!!
    Jo budu ji mát doma!
    Hrozně moc Vám DĚKUJU! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Vítězům (né jenom výherkyním jak Kouzelná klubovna ;)) taktéž moc gratuluji!! :) A ještě jednou bych chtěla poděkovat za úžasný projekt skvělému týmu MaKa. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju, děkuju moooooooc. ♥ :333
    Už jsem poslala email, tak snad dorazil a ještě jednou moc děkuji. :')

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji vítězím :-) a jak jinak, těším se na další projekt a jsem strašně napnutá o čem bude :-) Marci

    OdpovědětVymazat