13. 5. 2014

Úryvkové úterý (14) - Smyslné zlo

Více o projektu se dozvíte na stránkách zakladatele zde.

Kniha: Smyslné zlo
Autor: Arthur Keri
Série: Strážkyně Riley Jenson
Nakladatelství: FANTOM Print
Rok vydání: 2014

Úryvek: Natáhla jsem se pro láhev vody, když vtom jsem strnula. Kůže mě svrběla, před něčím mě varovala. Rhoan odešel, ale já jsem v aréně už nebyla sama. Má předchozí intuice byla správná: v mém životě se zase něco podělá. A postará se o to Gautier. S ručníkem v ruce jsem se otočila a dělala jakoby nic. Stál u řady oken, šeredný, šlachovitý čahoun, a smrděl na sto honů. „Koukám, že jste se ještě nedostal do té sprchy.“ Asi to nebyla nejmoudřejší poznámka, jakou jsem mohla pronést, ale pokud šlo o Gautiera, zdálo se, že neumím držet jazyk za zuby. Tahle vlastnost mě dostane do potíží – a jestli ne dneska, tak v budoucnu určitě. Zkřížil paže a usmál se. V tom úsměvu nebylo nic milého. V jeho strohých hnědých očích nic normálního. „Koukám, že se pořád do všeho vrháte po hlavě a nepřemýšlíte.“ „Každý máme nějakou tu chybičku.“ Začala jsem líně točit ručníkem a zajímalo mě, jak dlouho bude trvat ochrance, než zareaguje. A jestli je Jack vůbec nechá zareagovat. „To jsem si všiml.“ Asi těžko je nechá, protože poslední dobou jsem si nedávala pozor na pusu a otvírala si ji i na něj. „Co tady děláte, Gautiere? Nemáte dost zlých hochů, které máte pozabíjet?“ „Mám.“ „Tak proč nejste na lovu? Jste přece na tohle ujetej.“ Jeho žraločí úsměv mi nahnal husí kůži na zádech. V ten moment mi došlo, že je na lovu. A kořist jsem já. Kurva.

Žádné komentáře:

Okomentovat