3. 3. 2014

Jmenuji se ... (1)

Více o projektu zde.


Jsem svědomitá, chytrá a nemám ráda riziko. Ovšem, udělala jsem svou první rizikovou chybu. Na hodině biologie, jsem se setkala s jedním klukem. A co se muselo stát, zamilovala jsem se do něj. On ale není člověk, je něco mnohem víc. K tomu všemu,je můj ochránce. Mám zrzavé, vlnité vlasy a praštěnou kamarádku, která stále drží diety. Žiji pouze s matkou a jednou jsem ztratila paměť. Provádím vás čtyřdílnou ságou.

Co na mě říká Ma:  Nesnáším tu postavu, je umíněná, hloupá a nikdy nedělá správná rozhodnutí. Jediný, co jí závidím, jen ten její nabouchaný frajer. :-)

Co na mě říká Ka:


Už víte o koho se jedná? Napište nám to do komentářů. A nepodvádět!

8 komentářů:

  1. Nora! Taky ji nesnáším, hlavně v Tichu mi neskutečným způsobem lezla na nervy, a o Finále ani nemluvím. Ale Patch je super, to se musí uznat :D (kvůli ničem jinému jsem tu sérii ani nedočítala).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to podobné, jsem ráda, že nejsem jediná, komu vadila. Patch, och, to je moje láska. :-)

      Vymazat
    2. Moje taky :D JInak super projekt, asi se taky zúčastním, na pondělí mám sice Top týdne, ale to mi brzy skončí, takže díky za super projekt! :)

      Vymazat
    3. Není zač, jsem ráda, že se líbí. :-)
      M.

      Vymazat
  2. Je to Nora. Neměla jsem ji ráda v Tichu tam mi lezla na nervy jinak,byla fajn.
    Myslím si,že má hnědé vlasy.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá nápad, asi se taky zúčastním :D

    OdpovědětVymazat