10. 2. 2016

Po roce...

Možná by se zdál tento článek jako zbytečný, přesto mám potřebu se vyjádřit k událostem minulého roku. Jak jste si jistě všimli, já i Katka jsme začaly blog zanedbávat a to hodně. Jelikož máme spousty věrných fanoušků a dokonce mezi vámi i několik přátel, sluší se alespoň trošičku uvést naše dlouhé odloučení na pravou míru.



Po několika letech hledání, zkoušení a trápení jsem konečně našla svou vysněnou práci a vložila jsem se do ni možná až moc zhurta. Teď si to začíná vybírat svou daň nejen únavou, ale také zanedbávání toho, co jsem kdysi milovala a myslela si, že to je smysl mého života. Ano, ono tak také trochu je, přesto se mi priority maličko pootočily. I když knihy a blogování mám nadále ráda, jsem přeci jen člověk pohodlný, líný a s málem času. Místo každé volné chviličky strávené zde s vámi, nebo s knihou v ruce, jsem se věnovala rodině nebo odpočívání v podobě spánku.

V minulém roce se toho stalo spousty. Nejen nová práce i vzala chuť knižního světa, ale také úmrtí v rodině, stěhování a ač to nerada přiznávám i deprese. Nyní po problémech, které nadále přetrvávají, se opět snažím překopat své hodnoty a začít s tím, co jsem kdysi zbožňovala a dávalo mi to chuť do života. Knihy nejsou pouze o čtení, blog pouze o blogování. Jde i o přátelé, nový svět, který patří jen mě a sebezdokonalování.

Ráda bych se ke všemu vrátila a slibuji, že se o to velmi brzo pokusím. Času mám nadále málo než-li dřív, přesto ty volné chvíle se pokusím strávit s vámi. Dlužím toho hodně nejen našim kamarádům a fanouškům, ale také nakladatelstvím, které mě kdysi dělali šťastnou a díky nim jsem toho spousty zažila. 

Doufám, že vás znovu nezklamu a věřím, že teď se vše v dobré obrátí a já konečně chytím rozum do hrsti a nezapomenu, jak mi tu s vámi bývalo dobře.

Děkuji pokud jste to přečetli až sem a také děkuji za to, že jste nám byli věrní i v době naší nepřítomnosti. Stále jste nám dokazovali a nadále dokazujete, že MaKa nadále smysl má.

P.S. Omlouvám se za krkolomný příspěvek, musím se znovu zajet do starých, psacích kolejí.


4 komentáře:

  1. Na váš blog je radosť sa vracať kedykoľvek, aj keď nie ste aktívne :3

    OdpovědětVymazat
  2. Stýskalo se mi, tak doufám, že vše se k dobrému obrátí a zase najdeš chuť k blogování. :) Přeji ti hodně sil! A těším se.

    OdpovědětVymazat
  3. Na takový blog se jen tak nezapomíná ;) Držím palce se vším, kde to potřebuješ a ať už se vrátíš nebo ne (i když bych sobecky preferovala první variantu), snad budeš spokojená :)

    OdpovědětVymazat