5. 2. 2014

1. Seznamování s knihovničkou

Tak jsem tady s dalším článkem. Tentokrát se natěšeně přesuneme ke knihám.
V tomto projektu, vám každou středu, já nebo Káča, představíme část naší knihovny. Někdy to bude samotná kniha, někdy, tak jako dnes, celá série. A to se dostáváme k dnešní předváděčce. K prvnímu zveřejnění, jsem si pro vás připravila sérii Vampýrská akademie.

Tuto sérii naprosto zbožňuji a nedám ji z ruky. Je to jedna z mých prvních, čtených knih v tomto žánru. Také díky ní - a Dimkovi samozřejmě -  jsem u tohoto žánru zůstala. Půjčila mi jí kamarádka (Káča) a hned po prvním dílu, jsem věděla, že přečtu všechny. Nakonec se stalo to, že jsem celou sérii, přečetla dvakrát za sebou a to v době devíti dní. Trvalo mi to delší dobu, ale nakonec jsem si ji také pořídila a jsem na ni náležitě hrdá. U této série si dokážu představit, že si ji přečtu ještě jednou, dvakrát, třikrát...až do roztrhání. 
Děkuji Richell Mead za její napsání a kdybych ji měla u sebe, zulíbám ji od shora až dolů. :-)
Teď netrpělivě čekám, kdy nám do kin přijde, její zpracování.
K mému obrovskému štěstí, jsem se včera dozvěděla, že jsem byla vybrána mezi prvních 40 lidí, kteří si půjdou knižně popovídat do super kavárny, kde bude sraz zakončen přepremiérou, právě Vampýrské akademie. Stoupám do výšin a ani nedokážu popsat, jak moc se těším. Report samozřejmě dodám. Mája

Žádné komentáře:

Okomentovat