1. 7. 2015

«Soutěž» Letní knižní Hop



Léto je v plném proudu a prázdniny konečně mohou začít. A i když i teď se jistě najde pár výjimek, kdy někteří dohánějí zkoušky nebo chodí do práce, i tak si jistě najdete aspoň chviličku na to, abyste se zapojili do Letního knižního Hopu. Pořadatelem je Cathy z Mezi nebem a peklem a my jí tímto děkujeme za možnost se do soutěže zapojit. Také ještě chceme velmi poděkovat nakladatelství Panteon, které nám knihu do soutěže věnovalo. A že jde opravdu o zvláštní knihu...


Výhra:

Mysterium tremendum


Český thriller světové třídy

Román, který svým zpracováním nemá obdoby
Absolutní odhalení nejtemnějších koutů lidské duše
Inspirace a posedlost Tizianovým obrazem Apollón a Marsyás
Neuvěřitelný přerod muže v bytost posedlou svým dílem
Emoční zážitek z tajemství zvaného mysterium tremendum
Rázný a hrůzný počin životem zkoušeného muže

Podmínky:

  • Účastnit se může každý, kdo má doručovací adresu na území ČR.
  • Soutěžní HOP trvá ode dneška, to jest 1.7. 2015. do 15.7.2015.
  • Výsledky se dozvíte nejdéle do tří dnů od ukončení soutěže. 
  • Poté zašleme výherci informační email, na který musí odpovědět do 72 hodin. Pokud tak neučiní, vyhlásíme nového výherce. Na odeslání výhry si vyhrazujeme 14 dní.
  • Své odpovědi piště jen do komentářů pod tímto článkem. Duplicitní komentáře budou smazány.
  • Losování proběhne na stránkách Random.org.

Soutěžní komentář:

Poprosíme vás o sledování na facebooku, o následování blogu (pravidelní čtenáři), jednu jednoduchou odpověď a aspoň jedno doporučení do komentáře pod soutěží. Vidíte, není to nic těžkého, tak teď už vám jen popřejeme hodně štěstí. :-)

  1. Přezdívka.
  2. Facebookové jméno.
  3. Jméno pod kterým následujete blog.
  4. Email na který vás budeme kontaktovat v případě výhry.
  5. Odpověď na otázku: Jakou knihu máte spojenou s létem? Jaký druh knih v létě nejraději čtete?




Blogy účastnící se Letního knižního Hopu:

1. Mezi nebem a peklem (CZ+SK)  14. Pieseň Fantázie (SK+CZ)  
2. Knižní fantasy MaKa (CZ)  15. Holkamodrookata (CZ)  
3. Slávkin blog (SK, CZ)  16. Kniha je kľúčom do čarovného sveta fantázie (SK)  
4. U Pavlíny (CZ)  17. Yours Fantasy (CZ)  
5. Dragellin kulturní web (CZ)  18. Lily Black (CZ)  
6. Tam, kde padají hvězdy (CZ+SK)  19. Můj život mezi knihami (CZ)  
7. Orvokki's blog (CZ + SK)  20. Zuzčina knihovna (CZ)  
8. Literární koutek "U fretko-kocoura" (CZ + SK)  21. Knižné Maniačky (SK)  
9. Lit & Art MIX (CZ)  22. Knižní doupě (CZ + SK)  
10. Nerya (SK)  23. Natalie's summer (CZ)  
11. Knižní království (CZ)  24. AEM Books (CZ)  
12. Books full of magic  25. Rubi Cubes (CZ)  
13. Jackelin Mandragor (CZ)  26. The Lizz (CZ + SK)  




59 komentářů:

  1. Táňa
    Táňa Moučková
    Táňa
    tanamouckova@seznam.cz
    S létem mám spojenou knihu Krásná katastrofa, jelikož jsem jí v létě četla. Na toto roční období preferuji spíše romantické knihy, u kterých se pobavím a nemusím nijak zvlášť přemýšlet.

    Děkuji za soutěž!^^
    http://miluju-knihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Adelle
    2. Adelle Frost Warnerová
    3. Adelle R.
    4. aderos1@atlas.cz
    5. V létě nejradši čtu nějaké příběhy ze zimy, třeba Sněhovou královnu (nebo kouknu na ROTG či Frozen :D). Letos bych se chtěla vrhnout do Zimního příběhu, věřím, že to osvěží :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ygritte
    Helen Sammet Richter
    Aylin Leto
    chrisgirl05@seznam.cz
    Já tohle neřeším, pokud mám chuť číst zrovna nějakou knížku, tak se do ní pustím bez ohledu na roční období.

    OdpovědětVymazat
  4. - Julie K.
    - Fantasy Maniak
    - Julie Kročová
    - juliekrocova@seznam.cz
    - S létem má spojenou edici Thriller od Fragmentu, např. knihu Mrazení. Ale jinak v létě čtu všechno možné - nejradši teda čtu knihy, které už jsou déle na mém to-read listu a já jsem se k nim stále nedostala - takže to každé léto napravuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucy Lillianne
    Luciina zašívárna
    Lucy Lillianne
    luculi@seznam.cz
    Harry Pottera, protože toho jsem četla jako menší především v létě... Jinak je mi úplně jedno kdy co čtu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vall
    Valentina Bímová
    Valentina Bimova
    valentina.bimova@3zscv.cz
    Princeta a Kapitán - moje srdcovka od útlého dětství, vždycky jsem si jí vozila sebou na dovolenou a četla jí u bazénu, proto mi ihned připomene léto :) A nejraději čtu asi knížky o cestování v létě :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Týnušxxx
    2. Kristýna Férová
    3. Týna Férová
    4. kristynaferova@gmail.com
    5. Nejspíše Návnadu ( J. Kent Messum), ne že by se tam psalo přímo o létě, ale odehrává se to na ostrově a všude je okolo moře... :-)
    Naprosto miluji horory, thrillery a fantasy knihy a je mi tak nějak jedno, jestli je čtu v zimě nebo v létě, nijak to neřeším :)

    OdpovědětVymazat
  8. The Lizz
    Eliška Křížová
    The Lizz
    eliska-krizova@seznam.cz
    Rozhodně knihu Můj život u sousedů. Pokud jste nečetli, tak mohu vřele doporučit! Moc akce se tam nedočkáte, ale je to odpočinkové čtení a s kávou a něčím dobrým k snědku si jí určitě maximálně užijete:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ellen
    Pavla Dostálová
    Ellen
    dostal.pavla@gmail.com
    V létě nejradši čtu knihy se zimní tématikou a zas v zimě s letní :D Dřív jsem o tom ani nepřemýšlela, ale když jsem minulý rok záměřrně vynechávala letní příběhy a četla je až v zimě, došlo mi, že to tak dělám už nějaký ten pátek :D Asi je to spojený s tím, že se v létě ráda ochlazuju i pomocí knížek :D

    OdpovědětVymazat
  10. Kiki
    Kiki Víchová
    kikizubik
    kikizubik@seznam.cz
    V létě se vždy vzpomenu na Polibek pro Annu. Je mi jedno, jaký druh knih v létě čtu. Ráda si přečtu romantické příběhy, dystopie a tak bych mohla pokračova. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Eliz
    Magdaléna Fiedlerová.
    Eliz
    majda.fiedlerova@gmail.com
    S létem mám určitě spojenou knížku Ten, kdo stojí v koutě a pak také Hvězdy nám nepřály. Pamatuji si, jak jsem ji minulé léto dostala od bráchy k svátku a pak ji louskala na táboře :D Jinak nějaký speciální druh knih v létě nečtu, prostě to, co mi přijde pod ruku a hlavně mě to baví ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Adél K.
    Adéla Kouřilová
    Adéla Kouřilová
    kourilovaadela@gmail.com
    Asi Léto na druhý pokus...ještě aby ne :D Během celého roku čtu převážně fantasy, distopie a utopie. V létě se od toho odkláním a čtu knihy typu Danteho holka, Au Pair: Léto začíná atd.

    OdpovědětVymazat
  13. Michelle M.
    Michaela Mlčúchová
    Michelle M.
    Mi.Mlc@seznam.cz
    S létem mám spojenou knihu Nadpozemská. Protože jsem minulé prázdniny přečetla všechny tři díly a pořád jsem na ten příběh musela myslet :) A v létě čtu to, co přes celý rok - knihy, které mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  14. 1.) Katka Milovník knih
    2.) Kačka Strojilová
    3.) Katka Milovník knih
    4.) katkaska1045@gmail.com
    5.) S létem se mi rozhodně spojuje kniha Ostrov lhářů.
    Velmi ráda čtu knihy s jednoduchou tématikou, většinou se jedná o romány, či humorné knihy :) Ráda se však pouštím i do nových knih, letos jsem si dala předsevzetí - číst více anglických titulů, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Kristýna Kaderová
    2. Kristýna Kaderová
    3. Kristýna Kaderová
    4. kakristyna@seznam.cz
    5. Léto na druhý pokus. Převážně něco lehčího, takže romantiku.

    OdpovědětVymazat
  16. 1. MooX
    2. Lenka Srolová
    3. MooX
    4. lenisek01@gmail.com
    5. S létem mám spojenou knihu Letní vzplanutí. Jedná se o starší knihu od české autorky, ale i přesto ji mám strašně ráda. Je to tenoučká knížečka, a když na ni mám chuť, vezmu si ji k bazénu na zahradu a celé jedno odpoledne mi dělá společnost.
    V létě ráda čtu oddechové knížky a střídám to s fantasy. Takové knihy od CooBoo nebo YOLI jsou naprosto ideální. :)

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Nessa
    2. Sára Nessa Kopalová
    3. Nessa Black
    4. Sara.Kopalova97@seznam.cz
    5. Jednoznačně Polibek pro Annu..:)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělá soutěž :)
    1) Reading With Lucy
    2) Reading With Lucy
    3) Reading With Lucy
    4) acupofluck@gmail.com
    5) Určitě sérii Léto od Jenny Han, kterou bych si i toto léto chtěla znovu přečíst. U mě se to nemění mám ráda hodně romantické knihy, které i toto léto budu číst. :)

    OdpovědětVymazat
  19. 1) AIlin
    2) Vlasta Čermáková
    3) Lucie Čermáková
    4) elenyaindil@seznam.cz
    5) Odpověď na otázku: S létem mám spojeného Eragona, protože jsem ho v tuhle dobu četla a pak po venku hledala dračí vejce :D. A ráda čtu fantasy a romantiku :-).

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Mrs. Jungová
    2. Terezka Rose Chytílková
    3. Rosse
    4. rossettinks@gmail.com
    5. Odpověď na otázku: S létem mám spojenou sérii Matched, protože jsem ji kdysi v létě četla a zároveň ji dostala na narozeniny, jinak si kvůli své špatné paměti vůbec nepamatuji, co jsem četla minulé léto.
    Jinak v létě čtu ráda romány, ale třeba teď jsem se odvážila i na něco "drsnějšího", ale nevím jestli mi to vyhovuje. Kniha je dokonalá, ale už bych potřebovala něco veselého k tomu veselému počasí :D

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Aki
    2. Barbora Valentová
    3. GFC- Caramella15
    4. Caramella15@seznam.cz
    5. S létem mám asi spojenou sérii Harry Potter, ta jediná mi přišla hned na mysl. Harryho mužů číst pořád a nikdy neomrzí :-) a toto léto hlavně čtu fantasy a kriminálky :-) romantických knih jsem se na začátku roku přečetla :-D
    moc děkuji za soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  22. 1) Endyna20
    2) Bára Langerová
    3) Barbora Langerová
    4) Barbora.Langerová98@gmail.čím
    5) V létě čtu nejraději knížky,které jsem už četla př. Noční lovci Jeaniene Frost.

    OdpovědětVymazat
  23. Casion
    Janka Casion Kolenová
    Casion Angelová
    casionangelova@centrum.sk
    Pre mňa je leto ročné obdobie ako každé iné, takže čítam tradične fantasy knihy. Vybavuje sa mi, že na dovolenke asi pred dvoma rokmi som čítala Eldest, bolo to veľmi príjemné čítanie.

    OdpovědětVymazat
  24. Janča
    Janča Horníčková
    Janča Horníčková
    hornulinka@gamil.com
    Série Harry Potter. Čteno na dovolené asi 3x.

    OdpovědětVymazat
  25. Milunka21
    Eva Vlášková
    Eva Vlášková
    piesse15@seznam.cz
    Na léto vždy romantiku :-) ,ale tohle léto pojedu Nástroje smrti,už se šíleně těšim :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Mišul
    Michaela Tyrová
    Mišul:
    michaela.tyrova@seznam.cz
    Super otázka, akorát aktuální. Jsem milovnice severských krimi, ale léto mám prostě spojené s lehčími knihami, romantickými, ze života, kde se řeší problémy. Takže, letošní léto jsem začala s Harnice nevinnosti (Rosemary Beach) a teď čtu Topím se v tobě, pak mám připravenou Jedna malá lež, Trable, Jednou ano, dvakrát ne...prostě tohle je mu letní styl. A ještě odpověď na otázku, jakou knihu mám s létem konkrétně spojenou. Musím říct, že doposud to bylo Na hraně zapomnění, ale letos ji nahradila kniha Hranice nevinnosti od Abbi Glines.
    Omlouvám se, že jsem se tak rozepsala :-D, ale když to prostě nešlo :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Fb: napíšu vám tam
    Monika P.
    moncik.11@seznam.cz
    Asi se mi hrozně spojuje teď s minulým rokem, kdy jsem četla anglické The Host, byl to pro mě docela příjemný zážitek a překvapilo mě, jak je to čtivé. Většinou si beru i složitější četbu na angličtinu a tohle bylo takové dosti pohodové, a proto mě to i zaujalo:)

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Lucky
    2. Lucie Peterová
    3. Lucie Peterová
    4. lucie.peterova@gmail.com
    5. S létem mám spojené hlavně knihy od Lenky Lanczové, protože jsem s nimi trávila vždycky celé prázdniny a protože skoro ve všech byla hlavní hrdinka někde na prázdninách, na táboře, atd., a to jen podtrhovalo tu letní atmosféru. Je těžké vybrat jen jednu knihu, asi by to byly Blíženci, moje nejoblíbenější a vůbec první kniha, kterou jsem od autorky četla.

    OdpovědětVymazat
  29. 1. Wayll
    2. Wayll from Wonderland
    3. Wayll from Wonderland
    4. wayllcuonsach@gmail.com
    5. S létem mám spojeného momentálně asi Harryho Pottera, poněvadž celé loňské prázdniny jsem strávila na zahradě ve společnosti Harryho a vůně opalováku. Což je zvláštní, protože Harryho mám spojeného i s Vánoci a vším ostatním. :D Jinak si s létem nespojuji asi nic specifického, čtu pokaždé něco jiného, knížky všemožných žánrů i délek. :) Spojuji si to spíš s tou atmosférou, než s konkrétními knížkami.

    OdpovědětVymazat
  30. 1. Akemi
    2. Klára Akemi Hausteinová
    3. Akemi
    4. bianca7@seznam.cz
    5. S létem nemám nijak spojenou žádnou knížku... ale kdybych měla nějakou vybrat, tak podvědomě volím takové, ve kterým je teplo, jede se na dovolenou apod., protože mi pak normální počasí pěkně dokresluje tu knižní atmosféru. :)

    OdpovědětVymazat
  31. 1. Petr
    2. Petr Ohlídal
    3. Petr Ohlídal
    4. petr.ohlidal@gmail.com
    5. S létem mám nejvíce spojené knihy od Larse Keplera, a to z toho důvodu, že každý rok, co jezdím na dovolenou, čtu u moře pokaždé jeden díl v hlavní roli s Joonou Linnou :)

    OdpovědětVymazat
  32. 1) kayu
    2) Michaela Kostrhounová
    3) Misaki Kaoru
    4) Teď narychlo se mi vybaví Neználkovy příhody, ten díl, kdy jeli do Slunečního města. To přímo sálá teplem a létem. I když je to teda knížka pro děti :D Jinak já v létě nejraději čtu knížky, které si při dovolených koupím někde v knihkupectví :D

    OdpovědětVymazat
  33. 1) WeRonnie
    2) Veronika Zapadlikova
    3) veronika zapadlikova
    4) verzapadlikova@seznam.cz
    5) Jako první se mi nejspíš vybaví kniha Danteho holka a přes prázdniny chci číst tak nějak všechny žánry (až na detektivky, ty mě nebavěj :D ), ale chtěla bych konečně přečíst nějakou knížku v angličtině, tak snad se podaří :)

    OdpovědětVymazat
  34. 1. Angela
    2. Jiřina Nechvátalová
    3. Angela Rose
    4. jinechvatalova@seznam.cz
    5. S létem mám spojenou asi knížku Hvězdy nám nepřály, četla jsem ji zatím dvakrát a pokaždé to bylo v létě. Nejradši čtu spíše oddechové knížky, ale vlastně si přečtu téměř cokoliv, léto na to nemá velký vliv. :)

    OdpovědětVymazat
  35. TerushQaH
    Terka Horáková
    TerushQaH Horáková
    terka.horakov@seznam.cz
    Stephanie Parkins a její knihy..a je mi to jedno :)

    OdpovědětVymazat
  36. 1. Mary-berry
    2: Maruška Hoangová
    3. Mary-berry
    4. marie.hoangova@seznam.cz
    5. Většinou co se namane. Do té skupiny patří především resty, na které kvůli nedostatku času nedojde, jelikož si raději přečtu novinku. Konkrétně mě nic nenapadá, ale ltos o práydninách jsem dočetla Ve znamení štíra a asi se mi to navždy vryje jako úžasná "letní" kniha.

    OdpovědětVymazat
  37. 1. Lily Black
    2. Pavlína Syrůčková
    3. Lily Black
    4. paja.syruckova@seznam.cz
    5. Tak jako po celý rok, v létě to není jiné než obvykle. Jinak určitě Amy a Roger na cestě!

    OdpovědětVymazat
  38. 1. Jana
    2. Janďa Mádlová
    3. Jeannette
    4. jmadlova92@gmail.com
    5. Já mám v létě chuť hlavně na fantasy, a jelikož jsem loňské léto o dovolené přečetla Jméno větru, nějak se mi teď léto pojí hlavně s touto knihou. Četla jsem ji totiž v takovém podobném počasí, jako je zrovna teď, tedy horko a dusno, kdy je člověk ufuněný i z obyčejného plácání se na lehátku u bazénu.

    OdpovědětVymazat
  39. Lucka Štěchová
    Lucka Štěchová
    Lucka Štěchová

    Lucie.stechova3@gmail.com

    V létě čtu hlavně o dovolené v Chorvatsku, kam si beru tak 6 knížek :D takže knížky spojené s létem mám většinou ty, které čtu tam...např. Eon tak 2 roky zpátky:) nebo třeba některé díly Harryho Pottera:)

    OdpovědětVymazat
  40. 1. Annie
    2. Annie Rodová
    3. Annie Rodic
    4. anickarodova@seznam.cz
    5. K létu se mi pojí např. kniha Zlodějka knih, protože jsem jí četla v létě a protože si ji teď o prázdninách zase přečtu :) O prázdninách čtu obvykle buď takové ty romantické, oddechové, letní knihy a nebo naopak právě knihy s více stranami či knihy s těžšími tématy, na které potřebuju mít čas a potřebuju se do nich opravdu položit a nedělat nic jiného, což se mi jindy nepovede.

    OdpovědětVymazat
  41. 1) NikolW
    2) Nikolka Waloszková
    3) Nikol Waloszková
    4) NikolWal@seznam.cz
    5) Sérii Léto od nakladatelství Jota. :) Tuto sérii naprosto miluji. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Cathy Chloupková
    Cathy Chloupková
    Cathy Chloupková | Cathy
    cathychloupkova@gmail.com
    Tak to bude edice léto od Joty.. nikdy jsem tu sérii nečetla, ale pokaždé když se mě někdo zeptá na knihu v létě, tak se mi vybaví ona.. (tahle serie - http://www.jota.cz/content/images/eshop/Bez-tebe-to-neni-leto.gif)
    ja ctu v lete vsechno.. driv jsem cetla hlavne takove ty romanticke oddechovky, ale ted uz to proste mixuju a ctu zaroven tak 5-6 knih a proste to stridam podle toho na co mam zrovna chut..:)

    diky za soutez holky,..:)

    OdpovědětVymazat
  43. 1. M*.
    2. Michaela Šäfrová
    3. M Š
    4. safrova.m@gmail.com
    5. V létě čtu vše, co mě zaujme. Bohužel pro mě musím i nějakou tu povinnou četbu. Mám ráda fantasy a i romantické knihy, momentálně čtu Temnou Horečku od Karen Marie Moning :).

    OdpovědětVymazat
  44. 1. Marky
    2. Markéta Daňková
    3. Markéta Daňková
    4. Dankova.Marketa@seznam.cz
    5. Nečtu knížky podle toho, jaké je zrovna období, ale s létem mám spojené například Hunger Games, jelikož jsem tu sérii přelouskala v horkém létě a nějak mi už s tím ta knížka zůstala spojená :) Jinak čtu to, na co mám zrovna chuť, ale například na dovolenou si beru raději odlehčenou literaturu jako jsou nějaké ty románky apod. :)

    OdpovědětVymazat
  45. 1. Katka
    2. Kateřina Čechová
    3. Kateřina Čechová
    4. kikkina@seznam.cz
    5. S létem mám spojené všechny knihy od Lenky Lanczové. Jinak jsem sezónní čtenářka, která využívá atmosféru, takže v létě čtu hlavně knihy odehrávající se o prázdninách, na dovolených, nebo v místech, kde je teplo, pláže, moře atd. Kniha na letní čtení by měla být lehká, humorná oddechovka, nic složitého a zamyšleníhodného, v těch vedrech mi totiž mozek občas nefunguje tak, jak bych chtěla... :-)

    OdpovědětVymazat
  46. 1. Noelia
    2. Šárka Fofoňková
    3. Noelia z Knižního ráje
    4. noelia.zkniznihoraje@gmail.com
    5. Asi neměním žánry v souvislosti s ročním období. Ale moc se mi líbila kniha Na ostrově od T. G. Graves, i když jsem ji nečetla v létě ale na jaře. Je tam moře, slunce, láska... vše, co k létu patří. Tím nechci říct, že láska patří jen k létu :-) A je pravda, že v létě se mi nechce moc napínat mozek, takže spíš nějaká oddechovka. I když tu teď zrovna nečtu. Přeji krásné léto s krásnou knihou...

    OdpovědětVymazat
  47. 1)Pavlína
    2)Pavlína Rozsypalova
    3)Mam to jako anonym -_-
    4)hachlina@seznam.cz
    5)Ja mam s letem spojene Tak padne nas svet. Ctu ho kazdy rok od dvanacti, kdy mi onemocnela mama na rakovinu. Knihu jsem cetla v dobe, kdy to zjistili. Hrdinka v knize se tak nejak vyrovnala se smrti rodicu a kdyz jssm to cetla tak jsem zatla zuby a snazila ss.... ano ... blbost ale kniha mi pomohla..

    OdpovědětVymazat
  48. 1. Tessie
    2. Tess Hrabcová
    3. Tessie Verr
    4. trishie.goth@seznam.cz
    5. Loni v létě jsem dvakrát četla Erebos, protože jsem se do ní tak moc zažrala, že jsem si ji prostě musela přečíst ještě jednou. Přestože to teda není moc letní příběh, tak mám s létem spojený Erebos :)
    Jinak přes léto nečtu jiné žánry jako jindy, ráda si přečtu fantasy nebo i horory v parném letním dni :)

    OdpovědětVymazat
  49. 1.Domika
    2.Domča Valášková
    3.Domika
    4.domika-books@seznam.cz
    5. Já to nějakým způsobem vůbec neřeším. Čtu prakticky všechno, bez ohledu na období :D Prostě na co mám chuť, to si přečtu :D :)

    OdpovědětVymazat
  50. 1. DominikaCouf
    2. Dominika Coufalová
    3. DominikaCouf
    4. xo-domissek-xo@seznam.cz
    5. Vybaví se mi nedávno čtený Saturnin, jelikož děj se odehrává na plovárně. A o prázdninách a o volnu čtu nejčastěji povinnou četbu k maturitě.. :/

    OdpovědětVymazat
  51. 1. Dae
    2. Pavlína Vozková
    3. Daethel
    4. kendy.75@seznam.cz
    5. V létě čtu nejčastěji fantasy nebo detektivky, mnohdy si přečtu něco co už mám přečtené. Tyto prázdniny mám re-reading Harryho Pottera, Pána prstenů a taky čtu young-adultovky. :)

    OdpovědětVymazat
  52. 1. Monix
    2. Monix Em
    3. Monix
    4. monca.cermakova@email.cz
    5. S létem mám spojenou Tygří ságu a Percyho Jacksona, jelikož jsem je v létě četla :) Já čtu podle nálady, ale v létě nečtu žádné drama, thrillery, apod.

    OdpovědětVymazat
  53. 1. Amy
    2. AEM Books
    3. Amy Morango
    4. amy.morango@senam.cz
    5. V létě čtu nejraději knížky, které přes rok odkládám a nemám na ně čas. Vypadá to, že přes léto čtu paběrky, ale dostanu se k opravdu zajímavým knihám. / S létem si spojuji knížku Vždycky budeme mít léto a to především díky názvu.

    OdpovědětVymazat
  54. 1. Jamie Williams
    2. Barbora Kůtová
    3. Jamie WIlliams
    4. baruskakut@seznam.cz
    5. Sérii Vždycky budeme mít léto, protože se to odehrává v létě a evokuje mi to ten název. A v létě čtu všechno, co se mi přes rok číst nechce/co odkládám/na co nemám čas.

    OdpovědětVymazat
  55. 1) Iris
    2) One page to the end
    3) Iris H.
    4) bookblog@email.cz
    5) V létě čtu nejraději asi romány, pokud možno nějaké s odlehčenou atmosférou a taky se konečně pouštím do delších sérií.

    OdpovědětVymazat
  56. 1) Emily
    2) Lucie Mohylová
    3) Emily Stone
    4) mafriily@gmail.com
    5) V létě ráda čtu knížky, které jsem už četla. Třeba si znovu přelouskám Harryho Pottra nebo nějakou klasiku.. Také mám více trpělivosti na knížky v angličtině :))

    OdpovědětVymazat
  57. 1. Charlie
    2. Verunka Zíbarová
    3. Charlie Z.
    4. charlote.jane@seznam.cz
    5. Musím říct, že je mi to úplně jedno. Nikdy mě nenapadlo měnit žánr, který čtu podle ročního období. Prostě čtu na co mám zrovna chuť. A abych byla upřímná, momentálně jsem v situaci, kdy bych asi přečetla cokoli, co by mi přišlo do ruky. Právě jsem odevzdala bakalářskou práci a mám pocit, že mi asi někdo vymyl mozek a musím nutně přečíst něco, co nemám nic společného se školou :) takže první, co přečtu bude asi Elita, která tady na mě smutně kouká :)

    OdpovědětVymazat