17. 6. 2015

Jmenuji se... (53)

Více informací o projektu najdete zde.

Kdo jsem: Táhne mi na třicet, kromě špinavého bytu nemám nic. Od mala jsem byla týraná a momentálně pracuji na postu, u kterého vím, že mi jde skvěle. Pomáhám městu i celému světu, žít lepší život. Láska mě obchází obloukem, tak si občas vhodím do pusy nějakou tu zakázanou dobrůtku. Mám tetování.

Co na ni říká MaKa: Sice nám vždycky vadila ta její závislost, ale postupem času si zvykáme a hlavně víme, že to k ní tak nějak patří. Má dva chlapy - haha- ale Mája i Katka mají raději toho ošklivějšího. Její knihy jsou super a moc dobře se čtou. Pochází z celkem nové série, která nese název po městě, kde xxx bydlí.


Pokud čtete náš blog, určitě víte, že žánr, ze kterého tato dívka pochází, máme nejraději. 

To dáte, ne?

2 komentáře: