23. 1. 2015

Co ukrýváš? (45)



Tady zase někdo syslí! :-D

Bude na zátop. :-D

To jsem na Katku zvědavá. :-D

6 komentářů:

  1. Pěkné knihy. :) Na Píseň krve stále čekám, ještě mi nepřišla... A to mám na ni čím dál tím větší chuť. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Svět poté a Losing It by som si tiež rada prečítala. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zimní příběh právě čtu a jsem v půlce a něco. Zatím se mi to hodně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já už mám taky konečně Píseň krve papírovou... já tu knihu žeru :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik úžasných knih :O Opravdu vás obdivuji, protože nechápu, jak to stíháte :D Takže hodně štěstí se čtením :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je pěkná kupička :) Píseň krve jsem dneska okukovala v knihkupectví, měla to být moje odměna za zkoušku, ale nakonec jsem odešla s jinou knížkou :)

    OdpovědětVymazat