12. 12. 2014

Co ukrýváš? (39)



Co to jen bude?

Už se to rýsuje. :-)

och,och,och, a taky áááách! :-D

6 komentářů:

  1. Som zvedavá, čo povieš na Nevítaných. Mne sa to nepáčilo a tentokrát nie som jediná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem a docela se bojím.. První půlka je prý nic moc.. Drakii jsem nečetla, ale vím, že všichni z ní byli nadšení, proto jsem chtěla tuto autorku zkusit.. No uvidíme :-D

      Vymazat
  2. no, tak tohle v balíčku najít, tak taky začnu áchat a óchat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy. Já bych si chtěla koupit Čtyřku, ale asi až po vánocích. Jsem tak trochu na mizině s penězi. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Čtyřka. ♥ Na Nevítaní jsem slyšela příliš mnoho negativních recenzích, abych si knihu pořídila, ale tu obálku musím obdivovat. Nechcu si navíc zkazit názor na autorčinu kvalitu psaní - další důvod, proč jsem si ještě knihu neobjednala.
    U CooBoo mě momentálně štve, že nemůžu nasednout a prostě odjet do Prahy na ten bazar! Uděláte mi holky 2. Vánoce a ukořistíte mi prosím Roztříštěnou? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásky! Nevítaní mám taky a jsem zvědavá, co z toho vyleze. Doufám, že ani jedna nebudeme zklamaná :)

    OdpovědětVymazat