10. 11. 2014

Jmenuji se...(34)

Více o projektu zde.

Kdo jsem: Mám modré oči, jsem muž a vlasy mi padají do čela. Žiji už několik let a díky dívce kterou miluji, jsem se znovu shledal se svým bratrem. Byl jsem za to rád, ovšem jen do té doby, než se do něj zamilovala. Pobýval jsem jednu dobu v cirkuse.

Co na něj říká MaKa: MaKa ho miluje, i jeho bratra i jejich příběh. ♥♥♥


Hmmm, hmmm. :-D

6 komentářů:

  1. To vypada jako Damon, ale na sto procent si jista nejsem :D
    Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mas pravdu, na Damona se to hodi taky, ale ne, je to nekdo jiny. ;-)

      Vymazat
  2. To bude určitě Ren! Nedávno jedna z vás dočetla Tygrův osud, ne? :) Těším se na recenzi, i když jsem knížku dávno dočetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasnacka, mas nas krasne v merku. :-D
      Recenze na ctvrty dil teto sagy bude jeste tento tyden. ;-)

      Vymazat