17. 9. 2014

Strašidelné YA léto s Jotou - Vyhodnocení soutěže

Už je to tady! Konečně jste se dočkali! Po letním projektu s nakladatelstvím Jota, který Vás seznámil hned se třemi knihami: Asylum, Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, Sirotčinec slečny Peregrinové: Podivné město nás nyní čeká vyhodnocení soutěže. A o co že se to tedy soutěžilo? No přece o tyto tři nádherné knihy a doplňky k nim (záložky, náramky). Tímto ještě jednou moc děkujeme nakladatelství Jota za poskytnutí výher do soutěže a i za celkovou podporu projektu. A kdo že se tedy může z výher radovat?



Výhry:



1. cena Asylum
2. cena Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
3. cena Sirotčinec slečny Peregrinové: Podivné město




Výherci:


    Boothiefka-Roxane            Nessa                    Akemi


Všem zúčastněným moc děkujeme a gratulujeme výhercům, ihned Vám bude zaslán informační email, na který budeme očekávat odpověď nejdéle do 3 dnů (72 hodin), jinak bude vylosován někdo jiný. Poté Vám budou výhry odeslány nejdéle do 14-ti dnů. 





Vaše reakce na projekt :

Ano líbí se mi a ne nebyl moc dlouhý :D Protože i čtenáři, kteří knížky nečetli se o nich mohli dozvědět plno věcí..A taky jste nás na ně velmi NALÁKALI!! :-) 
Táňa


Nebyl. Nebo takhle... když se k těm knihám zrovna nemůže dostat, tak se mu dlouhý zdá, protože by si je strašně chtěl přečíst a vy ho těma článkama jen dráždíte! (to nemyslím úplně vážně :))) 
Míša


Líbil se mi moc! Většina projektů, co propaguje nějaké knihy mi knihu spíše znechutí, že už ji ani číst nechci. Tento mě na ně ještě více navnadil. :) 
Lenka P.


Líbil a moc. Strašidelných věcí není nikdy dost. :) 
Iveta


Moc se mi líbil, tyhle knihy si chci strašně přečíst, takže jsem tenhle projekt opravdu uvítala :) Dlouhý mi ani nepřišel, možná proto, že jsem se u něj opravdu bavila :) 
Tessie


Líbil se mi ! Mám strašně ráda vaše projekty, vždycky mě na knihy strašně moc nalákají :D 
Ellen


Ano, projekt se mi líbil, byl suprový,  dozvěděla jsem se spoustu nových informací. Mě se projekt četl rychle a snadno, rozhodně jsem se v textu neztrácela, celé to mělo hlavu a patu takže mi to vůbec nepřišlo dlouhé, bylo to akorát :) 
Vendula Jindrová


Líbil se mi! Nebyl vůbec dlouhý aspoň jsme se pořádně seznámili s knížkami a už teď víme jestli by se nám líbily. 
Teri books


Dlouhý je týden před výplatou, ne projekty o knihách ;-) 
Maaristaan


4 komentáře:

  1. Výhercům gratuluji a vám holky taky za takový projekt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-), jsme rády, že měl projekt úspěch :-)

      Vymazat
  2. líbila se mi ta poslední reakce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jak jsem si ji poprvé přečetla, věděla jsem, že ji sem dám :-D.. Jen mě mrzí, že se mi sem nevejdou všechny vzkazy, byly opravdu moc milé :-)

      Vymazat