24. 6. 2014

Úryvkové úterý (19) - Šance

Více se o projektu dozvíte zde.
Kniha: Šance
Autor: Katy Evans
Série: V ringu
Díl v sérii: 2. díl
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2014



Úryvek 
Už jsou to dva měsíce, přesněji šedesát dva dní, co jsem se k němu vrátila. Tisíc čtyři sta osmdesát osm hodin toužení, dychtění a potřeby být s ním. A ještě delší doba uplynula od okamžiku, kdy ho tisíce žen, mužů a fanoušků po celém světě viděly padnout.
Je zpět. 
Konečně ta chvíle nastala. První zápas nové sezóny ligy Underground.
Trénoval jako šílenec. Nabral víc svalů. Je vypracovanější než kdy dřív a já vím, že tuto sezónu je připraven vzít si, co mu patří.
V aréně ve Washingtonu, D. C., se sešlo na tisíc diváků, a když je ohlášen vítěz zápasu, lidé vypuknou v jásot.
Všichni víme, že teď nastal jeho čas. Vedle mě sedí ztuhle asistent Pete. Řekl mi, že Remy je „tahoun“ – většina lidí přišla do arény právě kvůli němu.
Vím, že já rozhodně.
Vzduch se chvěje nadšením a voní po parfému, pivu a potu. Poslední dva zápasníci právě opouštějí ring, jednoho podpírá jeho trenér. Srdce mi buší. Sedím nehnutě na sedadle v první řadě uprostřed, přesně tam, kde mě můj chlap chce mít. Takže tu sedím, tělo nabuzené a srdce mi tluče do rytmu jeho jména. Remington, Remington, Remington…
V reproduktorech to zachrastí, to moderátor znovu zapne mikrofon, a já skoro vyletím z kůže.
„Dámy a pánové, všichni si pamatujeme, jak nás zničilo… jak nám rozdrtilo duše, když náš favorit přišel loni o titul šampiona.“
Dav začne bučet a mně se stáhne hrdlo při vzpomínce na Remyho dobité tělo, které museli z ringu odnést.
„Nebojte se, dámy a pánové. Nebojte!“
„REMY!!!“ zaječí nějaká žena.
„Tak už ho přiveďte!“ křičí jiný hlas.
„Přivedeme ho, o tom není pochyb. Přivedeme ho,“ slibuje moderátor vážným hlasem. „Po mnoha spekulacích a mnoha dohadech je to oficiální. Tento muž bude letos bojovat a nehodlá brát žádné zajatce, dámy a pánové. Tady je! Tady. Ho. Máte! Víte, o kom to mluvím?“
Dav zařve: „URAGÁÁÁÁÁN!“
„Kdo?“
„URAGÁÁÁÁÁN!“
„Ještě jednou, protože vás neslyším!“
„URAGÁÁÁÁÁN!!!“
„Přesně tak, dámy a pánové! Náš hrdina s nechvalně proslulým úsměvem a smrtícími pěstmi je připraven smést každého, kdo se mu letos postaví do cesty. Jediný a jedinečný, Remingtooooooon Tate, váš URAGÁÁÁN!“
Okamžitě se ve mně probudí vzrušení, když dav vyskočí na nohy a řve jako nikdy předtím.
„No, fanoušci se ho vážně nemůžou dočkat,“ vydechne Pete.

-1. strana-

2 komentáře: