2. 6. 2014

Jmenuji se...(12)

 Více informací o projektu ZDE

Kdo jsem: Měl jsem celý život nalinkovaný. Brzy jsem si měl vzít za ženu Callu a naše smečky by se spojily v jednu. Ze začátku jsem byl celkem do větru, ale s Callou jsem to vždycky myslel vážně. Bohužel se mi někdo připletl do cesty, ale to neměl dělat..

Co na mě říká MaKa: Tady se názory MaKa trochu liší, obě ho máme moc rády, ale v tomto trojúhelníku každá fandíme někomu jinému..

 Víte, kdo je tento záhadný vlčí playboy??

9 komentářů:

  1. ze ja ty vase postavy proste nikdy neznaaaaam :( :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, to je samé fantasy :-DD.. Ale tak zrovna tahle série je moc pěkná, mohla bys ji zkusit, třeba se Ti bude líbit :-)

      Vymazat
  2. Řekla bych, že je to ze Smečky, ale už si nemůžu vzpomenout na jméno :-D Reno... ?

    OdpovědětVymazat
  3. Ren...Táto séria nepatrí medzi moje naj, ale posledný diel bol super :) BTW vždy som bola tým Ren :) Shaya som nemala nikdy rada :/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, konečně něco vím :D To je Ren ze série Smečka

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, je to Renier alias Ren ze série Smečka :-)

    OdpovědětVymazat
  6. A holky víte, že je další díl?

    OdpovědětVymazat