5. 3. 2014

Jak to vidím já - Zákon smečky

Název: Zákon smečky
Původní název: Hot Blooded
Autor: Debbie Viguié, Holder Nancy
Série: Vlčí pramen
Díl v sérii: 2. díl
Počet stran: 304
Nakladatelství: Alpress
Datum vydání v ČR: 2013


Anotace: Krátce poté, co Katelyn v lese napadl vlk, dívka si na sobě všimne podivných změn a zanedlouho pochopí, že teď v krvi ponese prokletou stopu vlkodlaků. Záhadná rodina Fennerů přísahá, že nikdo z nich Katelyn nezranil. Existuje jediné vysvětlení – v hlubokých lesích přebývá ještě něco jiného. Navíc se díky této změně vyostřuje její vztah k Trickovi a Justinovi. Kniha pro mládež, kterou přečtete jedním dechem. Příběh vás zavede do tajemného světa vlkodlaků...



Klap, klap, klap.
Drápy na dřevě.
Drápy na skle.
A civějící oči.
Žhnoucí oči, které se dívají shůry.
Proč máš tak velké oči?
Abych tě lépe viděl.
Klap. Klap.
Kroky v pokoji.
Horký dech na její tváři.

Jen spi, stříbrná bestie.


Obálka: U této série, mě již od prvního dílu mrzí, že obálky vážně nemají pěkné. Člověk si hned představí upíra, ovšem, ty se v tomto příběhu vůbec nenacházejí.


Hlavní postava: Katelyn, neboli Katie, mladá holka, která musí najednou pochopit několik věcí. Místo svého snu stát se artistkou, se musí potýkat s vlčí částí, uvnitř ní. Při čtení knihy jsem si říkala jak moc je otravná, ovšem když se ohlédnu zpět, dávám ji za pravdu. Já, čtenář příšer znalí, jsem se pozastavovala nad tím, jak moc nechápává Katie je. Ovšem, sama hrdinka vůbec neměla tušení, že nějací vlkodlaci existují. Chválím, že oproti jiným knihám, je v tomto případě Katelyn prostě obyčejně lidská. Jsem upír - no a co, tak mě kousni a jdeme na to. Ovšem tady nenenene, tady to nečekejte.


                                                                        „Copak je, Katie?“
                                                                  „Viděla jsem to,“ zašeptala.



Děj: Zákon smečky je druhý díl, ze série Vlčí pramen. Všichni už tedy víme, že Katelyn byla násilně pokousána a proměna již proběhla. V tomto díle se zaměřujeme na její samotné problémy, se ztotožněním se svým zvířetem. Stále si nedokáže zvyknout, na to kým je a ještě více jsou pro ni nepochopitelné zákony a pravidla její smečky. Já to nechtěla, nikdo se tě neprosil.
Příběh se pomalu táhne dál a místo aby se nám rozjasňoval, stále na sebe nabaluje další tajemství. Hrdinky dědeček má jedno veliké, sama Katelyn na něj chce přijít, ovšem obává se toho, co zjistí. V příběhu se také objevuje milostný trojúhelník, který známe už z prvního dílu. Koho si Katelyn nakonec vybere? Radí jí mozek správně, nebo se vydá cestou po touze a pobláznění?
Příběh nám pomalu poodkryl Cordeliino zmizení a Katelyn se snaží seč může, získat svou nejlepší kamarádku zpět. Ovšem, brání jí v tom nejen osoby v nové smečce, ale i zákony samotné. Jediné co by ji pomohlo, je vrátit se o krok zpět a znovu pátrat po tajemné jeskyni, střežené legendárním Pekelným psem. Klap, klap, klap...


          

         Tohle je výzva k souboji. 
              Na život a na smrt.


Celkové shrnutí: Do knihy jsem se pouštěla s menším sebezapřením. První díl se mi celkem líbil, ovšem vůbec neuchvátil. Tento díl, už pokládám za čtivější, napínavější a celkově lepší. Hrdiny i pravidla už známe, tak se můžeme zaměřit na samotný chod příběhu a vyřešení nespočtu problémů, které Katelyn doprovázejí na každém kroku. Knihu jsem měla přečtenou za dva dny a troufám si říct, že se spisovatelky stále lepší. Budu v to doufat i nadále, protože, nás pěkně na samotném konci napínají.
Vlčí války, zákeřní lidé, trable s láskou, rodinné tajemství a boj o sebe-samu. To vše Katelyn prožívá a my s ní.



Obálka 3/10
Emoční vypětí 7/10 
Celkový děj 8/10 
Doporučení 8/10 



 Zdroj: Obálka+anotace alpress 
           obrázky: zdezdezde

8 komentářů:

  1. Ahoj chci se zeptat,vim že jsi tu knihu četla řekla by jsi mi koho si Kat vybere?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ráda bych, jenže ono to ještě není stoprocentně jisté. :-)

      Vymazat
    2. A myslíš že se to schyluje k J. nebo T. :-) a mimochodem super stránka

      Vymazat
    3. Hmmm, k oběma? :-D Já vážně nevím. :-D Vypadá to na T, ale řekla bych, že to bude J. :-D
      Díky.

      Vymazat
    4. Jj tak moc děkuji.::-D

      Vymazat
    5. Ahoj chci se zeptat jestli neviš kdy bude 3.díl

      Vymazat
    6. Ahoj, přiznám se, že vůbec netuším. Bohužel na druhý díl se čekalo docela dlouho. Obávám se, že to bude podobné. Zkusím zapátrat. ;-)

      Vymazat
    7. Jo tak děkuju,až něco najdeš tak Prosím napiš ;-)

      Vymazat