9. 2. 2014

MA-Mája & Ka-Káča - Odhalení

Dumám, dumám a stále na nic nepřicházím. Znáte to, jak se nejlépe představit - nic přeplácaného, něco co by nás trochu odhalilo, ale zároveň zanechalo tu krásu anonymity. Tak jsme si nakonec řekly, že pár slovíček o sobě napíšeme a zbytek necháme na vás. Tak tedy, jdeme na to...








Jméno: Martina alias Mája
Věk: ehm ehm 25 let (ještě jsem to stihla, brzy budu o rok starší)
Řidičák: řídím jako drak :-)
Vlasy: Momentálně takový vyblitý cosi
Oči: Modré a když se naštvu, jdou mi do ruda
Bydliště: No dobře, už zacházíme do detailů...




 Mája je matka dvou dětí, manželka jednoho muže a panička dvou zvířat. Totálně praštěný, knižní snílek a stále zamilovaná romantička. Lokty ostré, srdce veliké, červeň studem věčně ve tváři. Na stará kolena, se rozhodla jít znovu studovat a do všech těch fantasy-scifi-románů, si přidá ekonomii, práva a bohužel i účetnictví. Nemá ráda pečení, vaření a uklízení. Místo toho si raději vezme do ruky knihu, nebo vyťukává do klávesnice svůj příběh. Nesnáší nespravedlnost, naivitu, lidskou hloupost, přetvářku a povrchnost. Ať je Mája čímkoliv, snaží se, co může, aby se těmto vlastnostem vyhnula. Za to ale miluje lásku, přátelství a sarkasmus. Smajlíky, musím ještě dodat smajlíky, proboha! Nikdo jí nezakazujte smajlíky :-). Sečteno a podtrženo = je to ta nejlepší osoba na světě. Nééé, vůbec jsem si to nepsala  sama :-).



Jméno: Katka

Věk: 26 let


No myslím, že ty další podrobnosti zase až tak zajímavé nejsou :-D.. Momentálně jsem už pár let na mateřské dovolené a knihy mě drží při životě, abych to doma přežila. Bohužel nic není jednoduché a proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Takže "projekt blog" nemohl vzniknout, když jsme s Májou obě byly doma a kopaly se do zadnic, ale na Máji popud (která blog táhne, já jsem jen doplněk :-D ) jsme se do toho vrhly teď, když budeme ještě studovat a Mája pracovat. Ale vše se určitě zvládne, skloubí a budeme se snažit přispívat pravidelně. Jinak letos se budu hlásit na kombinované studium, tak jsem na sebe zvědavá. A ještě k tomu, jak to máme doma :-).. Mám tu dvě dětičky (to nejsou děti, ale satani :-D ), manžela (diktátor :-D ), 2 kočky (spíš pekelní psi, hlavně v noci a k ránu když spím :-D ). Z toho vyplývá jaký jsem vlastně chudák, ne sranda - dětičky mi dělají jen samou radost a to ostatní se dá přežít :-). Vyhraněný styl čtení nemám, dokážu přečíst vše, co je dobře napsané, takže z recenzí ode mě bude takový mix. Tak hurá do toho a jde se něco dělat :-) ...




Velmi pyšně přikládám, vaše vzkazy pro nás. Holky naše, moc děkujeme, ani nevíte, jak nám zaplesaly srdíčka. Jedno velké DÍKY

 Michaela: Ja vás vidím ako spriaznené duše, čo milujú knihy... a som zvedavá na blog!

Annika Voštinárová: Zlaté baby, bez ktorých by som neprežila Bude znieť veľmi divne, ak poviem, že vás milujem? Naozaj ochotné dušičky, ktoré sú fakt skvelé! " - stačí asi tak? A píšem len čistú pravdu

Kateřina Lapišová-Šlesingerová: Já osobně si myslím jediné a to že k vám chovám hlubokou náklonnost. děvčátka přeji vám tu nejlepší a nejvyšší návštěvnost..

Hanulle Hulahula Četveryková: Obdivuji vás za vaši trpělivost a taky co děláte pro ty, kteří jsou šílenci do knih jako já.

Erika Mocikova: pre mňa si taký malý skvelý "gate keeper" a ozajstný knižný geek a za všetku vašu prácu dievčence SMEKÁM.


Gába Machková: Poklona pro Vás.

Nika Benesov: jednoznacne ze ste jedne s tych pomaly vymierajucich druhov ludi ktor este dokazu spravit aj nieco pre ostatnych s neuveritelnou trpezlivostou a ochotou nam tu vyhoviet vela stastia s novym blogom

Merys Gentre: Pre mňa ste super kočky, správne trafené, tak ako ja. Moja krvná skupina. Viete sa zasmiať, ale aj naštvať (že Martina ), hlavne keď ide o záujmy našej skupiny. Proste vás milujem a keby sme sa stretli na živo a nielen virtuálne, tak si myslím, že by sme boli kamošky Držím palce.

Petra Bártová: Co k tomu holky prostě dodat, jste skvělé mám vás moc ráda

Monika Richterová: Přeji vám s blogem hodně úspěchů Nepochybuji o tom, že vám jeho vedení půjde skvěle. Je málo tak ochotných, trpělivých a obětavých lidí, kteří jsou připravení pomáhat ostatním a odpovídat na dotazy, které jsou někdy opravdu neuvěřitelné. Váš nezdolný duch a obrovské nadšení pro knihy určitě vnese do světa knižního blogování něco nového a originálního.

Eva Makáňová: ochotné, obětavé a úžasné holky, které pro nás dělají neuvěřitelné věci.

4 komentáře:

  1. Páni tak to Vám držím palce, ať vše zvládáte! Mě zatím stačí poslední (snad) semestr vysoké školy, práce a přechod mezi domácností s rodiči a přítelem :) Přeji Vám hodně úspěchů nejen na blogu, ale i doma, ve škole a v práci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkujeme a ty se taky drž. :-) Tyhle začátky jsou nejkrásnější. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, holky skvělé, držím palečky. A už teď vím, že budu stálou návštěvnicí vašich stránek.

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko moje, děkujeméééé. A neboj se, pořádně tě zapřáhneme. :-D

    OdpovědětVymazat