4. 2. 2014

Koukám, koukáš, koukáme - Seriály

Taky jsi jeden z těch, co se chytil do sítí seriálového boomu?
Ano? Vítej v klubu. 


Ne? 
Nevíš o co přicházíš...


Seriály ať z české televize, nebo ty sledované ze zahraničí po netu, jsou prostě IN. Jsou zábavné, děsivé a někdy až trapně nudné. Ovšem, stále se na ně díváme. Z nudy, z důvodu, aby jsme už konečně zjistili, jestli se s ním políbí, nebo prostě jenom proto, že se nám to líbí. Hltáme hlavní hrdiny a nepublikovatelně jmenujeme hlavní hrdinky. Sdílíme fotografie a diskutujeme, jak ono to vlastně bylo a bude.
Já jako těžce vytížená matka,
berte s nadhledem :-). Jsem si na jeden takový seriál čas udělala. Byl to můj první seriál shlédnutý z netu vůbec. Teď je již jeden z mnoha, ale stále, už pátou sérii, hltám dál. Nadávám, křičím, brečím, ale každý týden usedám k  pc, se svou kamarádkou a spolublogerkou Káčou a v záplavě Coca-coly, popcornu, bonbónů a něčeho kyselého, si další díl znovu pustím. Proto se ptám? Jste na tom stejně? Jaké jsou vaši favoriti? Každý týden se pokusím jeden ze "svých" seriálů s vámi sdílet. Přeji mnoho nakoukaných hodin a popcorn stále ve slevě.

2 komentáře:

  1. NO jasně, jsem v tom až po uši... snad se až stydím všechny říct. Dobře, tak můj nejmilejší seriál je teď asi britský Sherlock od BBC, ten miluju, nově jsem se teď začala dívat na Warehouse 13 (Skladiště 13), z dalších co sleduji už dlouho a mám fakt ráda je to třeba Hart of Dixie, The Big Bang Theory, Supernatural. Dívám se taky na The Vampire Diaries, Originals, Pretty Little Liars. Milovala jsem a dokoukala už tak před rokem One Tree Hill. Občas si pustím Girls nebo Cougar Town. Mám hodně ráda Switched at Birth. Taky se ráda koukám na Parenthood. Tento týden jsem se začala dívat na Walking Dead. Plánuju The Game of Thrones a dalších asi deset seriálů, jejichž názvy jsem za posledního půlroku posbírala. No je toho určitě ještě více, nikdy si nevzpomenu na vše současně. Tak třeba to poslouží jako návod pro další milovníky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně pěkná sbírka. :-)
      Některé ani neznám. S Katkou se chystáme na seriál prvních 100. Už se moc těším.:-)

      Vymazat