16. 2. 2014

Jak to vidím já - První hrob napravo

Název: První hrob napravo
Původní název: First Grave on the Right
Autor: Darynda Jones
Série: Charley Davidson
Díl v sérii: 1.díl
Počet stran: 352
Nakladatelství: Beta- Dobrovský
Rok vydání v ČR: 2013

 Anotace: Originální „paranormální thriller“ plný humoru, napětí a neuvěřitelných zvratů. Charley Davidsonová je soukromá detektivka, moderní žena s běžnými starostmi a problémy. To ovšem jenom na první pohled … Ve skutečnosti se narodila jako bytost s nadpřirozenými schopnostmi, která dokáže vstoupit do světa zesnulých. Zemřelé vidí všude kolem, může se jich dotýkat a oni jí pomáhají s řešením případů. Všechno je o to složitější, že vyšetřovatelku sleduje tajuplný muž, „syn Satanův“, jehož šarmu Charley nedokáže odolat. Kdo je ten záhadný hrdina, o kterém se jí zdají sny plné vášně? Je vůbec živý, nebo je mrtvý? A co by se stalo, kdyby mu podlehla?














Obálka: Obálka je stejná jako u originálu a já si říkám, zda je to správně. Jsem z ní taková rozpolcená. Není ošklivá, ale ani nijak úchvatná. Kdo chce koukat na cizí pedikúru?



Možná na to nevypadám, ale dokážu dokonale předstírat, že jsem Nindža.






Hlavní postava: Charley Davidson - dospělá žena, plná sarkastického humoru, krásy a veřejného tajemství. Jako postava se mi velmi líbí a dost jsem si ji oblíbila. Soukromé očko, které díky své nadpřirozené schopnosti zvládá rozlousknout i nevyřešitelné případy. S touhle slečinkou bych si ráda zašla a kafíčko.














Sarkasmus, jedna ze služeb, které nabízíme.










Negativa: U této knihy jich moc nevidím, snad jen lehká předvídatelnost příběhu, ale jako jednomu z mála to neuškodilo, protože je moc fajn, dojít k části o které jste tušila a zajuchat, že jste měla pravdu. Příběh je to dobrý, ale přeci jen něco málo tomu chybí. Takový ten pořádný šmrnc.





Slušně vychované ženy, se jen těžko zapíší do dějin.



Pozitiva: Charley, strýček Bob, Reyes, Cookie - shrnuto - další postavy. Celkové prosředí, kde se příběh odehrává je také moc fajn. Vtipnost a neobvyklost.










Protože dokonalost je otravná, ale někdo to dělat musí.



Celkové shrnutí: Tato kniha se mi líbila, bylo to něco nového a neobvyklého. Smrťáček žena je výborné spojení. Kniha mě držela v neustálém očekávání a mě nezbývalo nic jiného, než dál číst a nechat se unášet příběhem. Co velmi chválím, je postava Reyese - tam od samého začátku, toužíte zjistit o té postavě více a vždy, když se na scéně objeví, zaplesá vám srdíčko. Nadpřirozený, detektivní příběh se smyslnou zápletkou v pozadí - výborná kombinace. Po emoční stránce převládal smích a napětí s lehce okořeněnou smyslnou touhou. Velmi se těším na druhý díl a tento první vřele doporučuji.


Obálka: 4/10
Emoční vypětí: 5/10
Samotný děj: 7/10
Doporučení: 8/10










Vaše - duchařka - Mája

Žádné komentáře:

Okomentovat